WE CAN GO TO PARADISE BUT WE’RE STUCK IN CYBERSPACE

november 12, 2008

jag har under fyra veckors tid lagt all slags idintifiering av mig själv i ting, – inköp av ting gärna bärbara ting såsom alldeles för dyra koftor och 12 par nya skor. och dom få gånger jag väljer att låta en mänsklig hand beröra min självkänsla så är det inte min egen. det är annans hand. ikväll tjatade jag till mig vad jag från börja vetat skulle komma, någon som lessnat en aning. tji blev ett slap in the face och jag börjar direkt surfa onödiga bajsidor såsom netaporter.com och topshop.co.uk 

skrämmande.  

än mer skrämmande är tanken på att ett känsloliv kan dala och stiga i takt med antalet magnetremsor på bankortet jag sliter ut. kontanter är allt bra grejor de.

Kommentera

