ME DASH. MY DASH.

december 2, 2008

Idag på eftermiddagen tog jag och jonas en skön tupplur på ett par timmar då stormen ven som mest utanför. drömde visst en massa, och något som fastnat i tanken även nu – 5 timmar senare är niclas. tror mest att bara en av en nånsin mött honom. en manboy and a fantastic friend som jag nu inte träffat på två år. pratats vid nån gång men allt rann ut i sanden då han var kär och jag mest bara inte. hur som haver så var drömmen inte någon önskedröm om vad som var eller kunde ha blivit, nej usch nej. det var en makaber dröm där han springer omkring vid ett poolområden i frottebadrock och flashade sig själv framför mig och ett femtiotal andra. Hur i hela friden kan jag drömma om honom i frotte? va? och pooler? har rannsakat varenda del av min vardag den senaste tiden och inser att inget ger mig tips om varför udda grejor som dessa dyker upp i mina drömmar.  

dada di nu ska jag prata med anna istället.

Kommentera

