ALLA KATEGORIER.

december 6, 2008

well, all I need is the air I breath. och nånstans att vila mitt huvud. 
Tror jag kan hitta det.
fest
ikväll har jag haft finfin glöggkväll med två söta flickor. 
we enjoy long walks on the beach och att baka en fredagkväll. kanske en bra bok på lördagmorgon följt av att sticka fram till middagen. fina fisken vilka brudar, vilka kap.  katjing! 
Nu ska jag sova gott i 5 timmar och sen ska jag annordna en manifestation om och för Mänskliga Rättigheter.
bra grejer. 

KIND OF CRAZY TURNS ME ON. OKEY OKEY.

Kommentera

