janus

december 8, 2008

fick ett häfte av professorn förra veckan: jeremy benthams ‘panopticon. en ny princip för inrättningar där personer övervakas.’ på tal om ingenting

sedan var emma snäll att ge mig ett par mycket fina sommarbyxor. de skulle gå finfint ihop med carin westers kommande kollektion. men 32/34 är tydligen för tajt – på bilden sitter de långt över min navel och så kan jag inte gå runt. dags att hitta en sykunnig person.

photo0453

faddergalan i år  – bara för världens flickor! nu blir tiina rosenberg och alla andra ärkefeminister glada. men inte världens pojkar. inte får de vänta tills nästa år på ‘världens pojkar’ heller, nä det skulle vara diskriminerande så det gör inte tv4. jag gör som jag alltid gör – bojkottar dumburken.

photo0452

Kommentera

