kanye west, santogold & lykke li

december 12, 2008

varsågod, en tidig fetjävla julklapp:

kanye west, santogold & lykke li – gifted

efter bara en lyssning gissar jag på att låten kommer in på min årets bästa-lista.

“Gifted” will be featured on N.A.S.A.’s albumThe Spirit of Apollo due mid February.

nu ska jag på bio – the day the earth stood still med keanu reeves. jag gissar att det kommer ses som två ytterst felaktigt spenderade timmar but here we go.

update: filmen, som är en remake, är inte lika bra som originalet men jag gillar reeves så it gets a pass.

johnny på sjukhuset

Kommentera

