en av grabbarna

december 15, 2008

jag blev av en bekant jag spelar volleyboll med erbjuden att efter träningen imorgon ”dricka öl och basta”. jag svarade att jag inte dricker öl men att det ”låter trevligt ändå, kanske kan jag dricka cola”.

ibland önskar jag att jag bara kunde HÅLLA KÄFTEN när någon frågar mig om jag vill följa med. think boy, think! hur asocial kan man vara innan peeps dissar en?

I grew up on the crime side, the New York Times side
Staying alive was no jive
Had second hands, moms bounced on old man
So then we moved to Shaolin land

Kommentera

