on the bandwagon

december 21, 2008

jag har börjat fastna för min svarta cap jag köpte på h&m i höstas. den är wicked men naturligtvis nöjer jag mig inte med den. nudie jeans co. har precis släppt en ”cap made in dry black coated denim from italy”. ”inspired from the original ivy cap”, whatever that means. finns i xl för mitt stora huvud, which is nice.

nudiecap

men ingen cap är fullständig utan ett coolt soundtrack så soulwax var snälla att mixa lite tracks till nyåret. part of nye never dies is a 14 track retrospect of some of the biggest tunes that they have been playing, remixing or just enjoying throughout 2008.

Kommentera

