we just got back from australia

december 25, 2008

så här har jag då inte postat några bilder på ett tag. därför kommer här ett litet större antal. hope you don’t mind. jag har här valt ut ett antal bilder som jag tycker fångar månaden som varit. egentligen är det endast foton efter den 18 december men säg det inte till någon. under varje bild har jag försökt komma på någon sorts kommentar, med mer eller mindre lyckade resultat. 

antichrist

miss fanny rapp trummade i det gospelband som spelade i säbrå kyrka den 18 december och det var anledning nog för emma och mig att besöka eventet.

oddmolly

i butiken bernard & bianca i härnösand, spanar på odd molly och ser hur dockan wants to be one of the girls.

librarypeople

jag och jonas fikade på biblioteket this past lördag där jag tog detta kort. blev lite dålig kvalitet men där är hur som helst en familj på fyra, daddy-o, mammy-o och de två små barnen. det var ganska tomt där men på något sätt så förgyllde this little family min eftermiddag. det kändes fint, där de satt. barnen åt pannkakor, om jag inte minns fel.

maria

en av skribenterna på denna blogg, tillika min syster, maria på galleria in: i sundsvall dagen före julafton. vi handlade de sista julklapparna och tog här en kortare kaffepaus.

looks

här har vi då lyckats sätta oss ned, jag och maria med mor. liz heter hon då, fast här syns bara halva hennes ansikte. inte lyckades maria hålla ögonen öppna heller.

red

på vision af sundsvalls rea hittade jag dessa röda filippa k-jeans, 30% ner till 700. men inte köpte jag dem för då hade resan till tunisien aldrig blivit av. priorities my boy, priorities!

driving dog

på parkeringen satt denna hund och vaktade bilen åt sin matte/husse.

Kommentera

