DO A LITTLE, SEE ME A LITTLE.

december 30, 2008

jag kan häpnas över min egen oförmåga att vara konsekvent vid ovalda tillfällen. däremot är jag en frekvent användare av ordet. tjatar rent ut sagt i tid och otid på hur människor bör och skall vara konsekventa i sitt agerande, i uttalanden och i största möjliga mån även inse sina brister i att vara virriga dirriga fån.
Idag har jag nog varit lite av ett fån, påbörjat cirka 11 projekt jag egentligen hade för avsikt att slutföra, men resultatet av att klockan 21.23 sitta med ytterjackan och tjocksockarna på vid datorn säger det mesta.
En cola har jag också bredvid mig. och en tändare i knät.
Intressant blandning.

Nu ska jag leta fina bilder i mina mappar som ska få avsluta mitt år, och kanske viska lite om nästa.

Kommentera

