Ny författare 2009

januari 1, 2009

Jag fick förfrågan av D och Em om att blogga på denna sida- Dock sa de strängt att det får icke förekomma nåt om känslor eller om mina kärleksaffärer..

För jag är en djup känslomänniska med många kärlekskaruseller och mitt liva kan verka en berg- och dalbana. Jag kan icke lova att inte sväva ut i existenstiella kliche-artade blogginlägg men jag ska göra mitt bästa!

En summering av mitt 2008 ger en bra presentation om vem jag är. 2008 har varit bästa år för det har hänt så mycket bra; Examen, körkort, nytt heltidsjobb, flytt till umeå, bostadsrätt, ny bil och ett slut på 3-års förhållande. Om 2009 blir lika framgångsrikt återstår att se men jag ser framemot att få blogga om det!

Kommentera

