teach me how to spoon

januari 2, 2009

min nyårsafton blev inte en kväll med alltför högpromillehalt (är varierande trogen medlem av iogt-nto), krossade ölglas (dricker primarily vin, letar efter ett israeliskt för att sympatidricka), bare knuckle fights (har never in my life varit i ett slagsmål – har blivit puttad ett antal gånger dock men klokt nog ignorerat det), kebab på gatan med sås på jeansen (hatar hatar fast food) eller klamydia från en jag inte vill kolla på i nyktert tillstånd (jag är nog den enda jag känner som inte haft std).

the kooks – kids (mgmt cover)

nej, en sådan nyårsafton vill jag inte ha.

photo05811

daddy-o och min farbror rolf a.k.a. uncle fester-o hos min farmor majken.

the last shadow puppets – s.o.s. (rihanna cover)

photo05841

roligast på hela dagen (förutom att umgås med familjen såklart) var när vi spotted amnestybodens annons i tidningen ångermanland. du såg den säkert, på sid 7 där den satt, vacker som få.

elbow – back to black (amy winehouse cover)

photo0580

Kommentera

