original pirate lanvin ♥ acne material

januari 3, 2009

jag bloggade tidigare om acne och lanvins superduperdyra samarbete som resulterade i ett par jeansshorts jag önskade mig i julklapp men inte fick (fuck you santa!).

lm4pg70

så vad gör man när man can’t afford the real deal. man gör en fakey shakey deal.

photo0593

if diesel had the money to go to natalie schuterman he would.

photo0595

work girl work! min syster maria hard at work.

photo0596

the end result. mitt skrev, there it is. jag kommer bli fresh i sommar. or not. kanske måste jag raka benen först? acne+lanvins boymodel hade inte dessa apben.

2 Responses to “original pirate lanvin ♥ acne material”

  1. Emma Nordin Larsson Says:

    fusk fusk fusk


  2. nu när jag ser de så här dagen efter undrar jag varför jag inte lyssnade mer på diesel. jag ser mer ut som en up and coming bodybuilder än någon acne funnit på le street. damn.


Kommentera

