prepping for tunisia

januari 3, 2009

det är så dags att se över innehavet av strandrelaterade genitalieskylningsprodukter. jag begav mig till nelly för jag trodde att det var där kidsen köpte sina badbyxor. men allt jag fann för herrar var:

nelly

nelly har sex stycken shorts, varav den sista ser ut som några piff och puff skulle välja. jag har för mig att acne hade ett par badbyxor i deras ss08-kollektion. vore trevligt ifall de gjorde några till den kommande också. nä, det får väl bli de jag hade på resan till grekland för två år sedan för jag kan inte gärna springa på röda korset i härnösand och leta. ett måste är dock att klippa till ett par mörka jeans så kan åtminstone andra tro att jag köpt acne+lanvins underbara jeansshorts. mot amnestyboden!

parga

Kommentera

