Love and Happiness

januari 4, 2009

skulle egentligen ha jobbat både igår och idag. igår var det stilla och jag är less på att jobba så jag gick hem och drack vin.

idag har jag gråtit så jag ringde en jobbarkompis (19 år, han gör allt man ber om) och frågade om han kunde jobba istället.

har druckit mer vin och sett sex and the city the movie. jag grät.

oslo är underbart. snart åker jag till paris. nån som ska med?

det här är sista gången jag postar under namnet ”vemfanelaurapalmer”. lovar.

One Response to “Love and Happiness”


  1. det är inte många som har en alldeles egen pariskorrespondent!

    och ledsen att kvällen var tung men vinet hjälpsamt.

    vi ska se den ikväll igen men minns inte att jag grät när charlotte sket på sig. kanske gör det idag?


Kommentera

