blondinbella

januari 5, 2009

nej, jag har aldrig förr besökt blondinbellas site, ej heller velat mörda henne mer än någon annan kuf på stadens gator. men som moderat känner jag inte igen mig i hennes värderingar eller livsstil. hon är inte vad jag kan kalla ett föredöme för mig, dig eller gonorrétjorven i hörnet på svenssons i lördags (jag såg du sög mig när jag såg dig!) hur some helst, nedan en screen capture från hennes blogg.

blodinbella

jag råkade spara bilden som ”blodinbella”. vet inte om det var något undermedvetet på gång där! hur kan man få 193 kommentarer på ingenting. för ”ingenting” är vad det är. vad får kids att anstränga sig för att skriva en kommentar. är det värt att spendera cirka tre minuter av sitt liv för att skriva en kommentar till en dylik post. i min mening, nej. är det diskrepansen mellan rubriken ”en typisk vardag” och ”innehållet” som får kids att vilja ventilera? jag vet helt enkelt inte. förstår gör jag heller inte. men för er som inte läst/skummat igenom intervjun i dagens nyheter.

update: eftersom denna min afton centreras kring blondinbella får ni mer information. flera av kommentarerna är dubbel-, trippel- eller flippelposter som inte tas bort. sedan är många kommentar mindre vänliga, måhända inte oväntat men trist nevertheless. jag förstår de som skrev arga kommentarer på fredrick federleys blogg i samband med fra-kaoset (jag var en av dem!) men att vädra sin avundsjuka på blondinbellas blogg känns meningslöst.

blondinbellakommentar

Kommentera

