EISMYMIDDLENAME

januari 6, 2009

vissa reminiscear på nyår, jag väntar tills veckan efter. och då går jag inte tillbaka ett år i tiden utan jag gluttar på stora delar av mitt liv. som idag då jag plöjt mors dator på bilder av mig i högstadieålder och nu; nästan mitt i natten – bilder från 2005 uppladdade på tryhandleme.
conclusion. det finns nog ingen. ibland är det bara sköntbefriandeupplyftandedistanserande att få titta på vem jag var och vem jag är. och att jag är fin på insidan och utansidan och alla andra sidor som bläddras förbi är rätt fina dom med. med undantag för dom sidor som är fula.
God Natt. 

 

eismymiddlename

Kommentera

