fynd of the day

januari 10, 2009

sprang lite på härnta town efter kaffe och tyst samtal på amnestyboden. yes yes. oldie-butiken bernard & bianca hade rea på herrkläderna men boomerang har aldrig intresserat mig så blev en kortvarig visit. men tanten i kassan var trevlig som vanligt. jag tror bestämt hon gillar mig men åldersskillnaden (27-55?) är problematisk. nåväl.

ägaren av tetre berättade att ägarna av vision af sundsvall som hade butiker i birsta, sundsvalls city och i umeå lyckades dra på sig levereantörsskulder på 30 miljoner kronor. en bedrift eftersom de inte ens äger kläderna utan bara ansvarar för försäljningen av dessa. hur lyckas man med den bedriften när ens kostnader består av hyra och personal? tres bisarre.

photo0604

denna shirtie från h&m var fin för 249.

the killers vs arcade fire – killers mirror (mashup)

photo0605

lite dyrare men också lite finare var denna shirtie shirt från tiger of sweden jag fann på tetre. 799 muskelflexes och ingen rea. mitt fantastiska men ilsket glesa brösthår skulle gilla denna.

a.c. newman – submarines of stockholm

photo0606

men hem med mig följde detta reafynd från tiger of sweden för 450 kronor, mycket skön mörkblå tunn cardigan på tetre. tacka vet jag 50% reapris!

john legend ft estelle – no other love

Kommentera

