NO ONE WILL HEAR YOU. SO SCREAM.

januari 11, 2009

när ingen lyssnar så kan jag ändå passa på att anmärka hur fin samling saker jag har. 
många babes babblar om sina skodrömmar. hur dom samlar och älskar skodon av alla de slag.

dom ljuger. för sig själva.
jag skulle aldrig utmärka mig själv som en samlare av just shoes. däremot har jag många . väldigt många.
179 stycken par skor. och en utan maka.
så jag är bra på att ha skor. att gå i skor. att nöta sulor. att lästa ut och att skava ner – skor.

skor-i-kyl1så gott! 
tack Lolita.

Kommentera

