WHEN YOUR DRUNK AS HELL. MAYBE.

januari 11, 2009

jag kan sammanfattas. schnygg. och schnygg var jag i går då jag putade med läpparna. fabulös. och kanske är jag en aning distanserad, ty jag har inget större behov av gradering i min snygghet. ibland är det bara a little bit a little bit love till mig själv.
och den viktigaste relationen jag har, är den med mig.
så låt mig vara fabulös. alldeles alldeles själv. 
dsc02703dsc02723dsc02722

fest_h_rn_sand
och kanske…
this might escalate.
allt som händer från och med nu, det tråkar mig. det paralyserar.
maybe, – when your drunk as hell.

2 Responses to “WHEN YOUR DRUNK AS HELL. MAYBE.”

  1. Cicci Says:

    En manlig vän till mig viskade: Pssst, Cicci! Vem är charleston-kvinnan?? Cooooolt…..

  2. Emma Nordin Larsson Says:

    ge mig hans nummer!!


Kommentera

