embracing the other sex

januari 12, 2009

there’s no denying it.

mgmt – time to pretend (diplo remix)

förutom carin westers herrkläder älskar jag att maila, det vet de fåtalet nära mig, ja det vet de. så jag mailade carin wester och frågade när deras hemsida skulle uppdateras med nya kollektionen och vad de står i frågan om en webbshop:

Vi håller på att bygga om vår hemsida där både format och webbshop kommer vara klar till aug 2009 inför höstkollektionen.

there you go.

n.a.s.a. ft m.i.a., santogold & spank rock – whachadoin?

emma köpte en skirt från odd molly på bernard & bianca för 200 kronor så det var ju väl. bilder på den kommer nog inom kort. fin var den iaf.

lil wayne ft pharrell – yes

rean på bernard & biancas herravdelning bestod mest av booring boomerang och enstaka machoplagg från timberland.

santogold – you’ll find a way (switch & sinden remix)

min pappa handlar inte på bernard. now that i think of it, så vet jag inte ens var han handlar. det blir lite split vision, a little dressman here, a little gant there.

photo0611

finast var nog mannen på kortet. jag slogs av en smärre jude law for christian dior-flashback.

photo0610

jude law för dior homme sport. försöker minnas en film som bättre än reklamen fångat jude laws sex appeal. any one? alfie var ju sisådär, onanisession med sienna miller och åka runt på vespa i designerkostymer kändes aldrig rätt. the aviator, där han spelade errol flynn, var mer leonardo än jude. fantastiska closer var nära men somehow kändes elaka clive owen nastier, sexier. nä, jag återvänder nog till åter till cold mountain och the talented mr ripley.

jude_law_dior_001

Kommentera

