the trouble with me

januari 12, 2009

frustrationen tar över för jag misslyckas med att uttrycka mig, vad jag vill, vart det bär hän, vem jag verkligen är bakom denna fasad jag blivit så bra på att sätta upp. för ett svar måste ges! ett tillstånd av stiltje kvävas i sin linda, sluta suga kuk for nothing, nej! det går inte längre, det måste inses, det kanske är jag som är dum och det är förstås för min egen skull som jag vill stanna kvar här.

dsc00987

bråket fick en egen låt, en kompanjon, sitt alldeles egna soundtrack och det gav det en karaktär, en vacker fasad, som jag inte sökte ge det.

bon iver – re: stacks

i’ve twisting to the sun i needed to replace
the fountain in the front yard is rusted out
all my love was down 
in a frozen ground

Kommentera

