HJÄRTAPÅKOPP ÄR TOPP

januari 17, 2009

rtaktidnjessussblatt-o-blommabodenenlordaghjartkoppputupflashjag har en asfin second hand-butik. och jag tycker om att tjattra om den. och knäppa bilder i den, även på den. och idag slank en bild med på min vän sockersötaHanne som stylats enbart för Boden besök. eller egentligen stylad för en photoshoot och svängde in till mig för att låna en av mina pälsar. men det är okej för mig att låtsas att folk dressar upp för visit. de känns ännu mer royal då.
fintsurrusåatt.

2 Responses to “HJÄRTAPÅKOPP ÄR TOPP”


  1. en finfin liten butik är det.

  2. linn Says:

    EN SNYGG BRUD OCH EN SNYGG BUTIK


Kommentera

