Maneater

januari 17, 2009

Jag dejtar en kille nu på distans, ska snart vara med honom en hel helg och åka skidor. 

Nästa vecka ska jag på dejt med en annan kille, som intresserar mig mycket, hittills bara utseendemässigt.

Dessutom har jag en invecklad vänskapsrelation med en annan man, där jag titt som tätt, småflirtar.

Innebär det här att jag är en maneater utan samvete eller att jag njuter av livet? Vad tycker ni?

One Response to “Maneater”


  1. ”flying tart!” som john cleese säger i pang i bygget!


Kommentera

