FUNDERINGAR UNDER KVART I 5 EKOT

januari 18, 2009

jag har ångest.
naglarjag måsteskabehöver klippa av mig naglarna. nu. för på tisdag så börjar jag spela vollyboll. igen. och då kan man; dvs jag, inte ha långa chicknaglar. så chop chop.
fan. min grej är ju lixom att ha långa snygga naglar. faktiskt ser jag det som ett friskhetstecken. hår som växer sig längre och tjockare, naglar som inte delar sig utan är hårda och jämna och hud som inte drabbas av stressutslag eller finnar. de e att jag är bra på vad jag stoppar i mig. bra på hur jag rör mig. bra på hur jag sover. bra.

haft ett par dagar, eller snarare veckor av nedstämdhet över kommande intensiva vår. för jag har bestämt mig för att ha en intensiv vår. jag ska börja studera och inte halvdant som vid dom tre tidigare tillfällen. nej, denna gång ska jag fixa mina poäng och bilda mig. och jag tänker fortsätta driva Boden i samma takt. helst lite snabbare, och förhoppningsvis ännu bättre än tidigare.
men efter ångest över något så befängt som naglar så sträcker jag mig nöjt nu. för jag är frisk. i kroppen. jag har inte varit frisk på många många år. och de är riktig jävulusisk lycka. smakar gott i munnen med lycka.

Kommentera

