ÄTA LEVANDE

januari 22, 2009

nothingheresoffa1ljusparty osärpta bilder part 2.

bloggar från min computer under resans gång. nu bilar vi genom flaskhalsen Njurunda. mot gävle. har varit en händelserikdag. först tänkte Diesel ta livet av sig framför en buss vid 07.30 i morse. jag lyckades dock övertala honom att det fanns så mycket mer i livet kvar att upptäcka för honom. runt kvart i elva yrar jag i min lilla clost då jag nästan lyckas spräcka mina filippa k jeans med mitt crazy ass. det följs av en relativt lugn förmiddag. efter klockan 16 har jag lyckats äta 12 russinkakor och tappat någon annans kaffebryggare i golvet – vilket betydde en ny utgift. igen. förutom den kostnad då jag i förrgår lyckades krocka och nu måste betala plåtslagaren. har jag nämnt att jag inte har någon inkomst? ej heller ansökt om CSN än? bra.

5 Responses to “ÄTA LEVANDE”

  1. springlinn Says:

    pengar schmengar. bra att diesel lever.

  2. springlinn Says:

    han är en härlig kille.

  3. Emma Nordin Larsson Says:

    han är suicidal. men fin.

  4. the girl Says:

    Nu väntar bara roliga grejer & tur – i 2009 !!😉

  5. z Says:

    Högg till i hjärtat….Hundar kan vara speciella….


Kommentera

