the darkness

januari 22, 2009

emma hade nån sorts ljusafton igår där en försäljerska pratade om ljus mot provision. jag gissade på att hon var 37 men det visade sig att hon var 21. konstigt.

photo0651

maggan från boden med hennes coola friendly neighbour (ja, jag minns inte hennes namn), söta ylva, vars efternamn jag inte vet, kom hand i hand med linus nygren som var orolig för sin fotsvett, och min mor liz. ljuset jävligt dåligt and so is my mobile. DEAL WITH IT!

kanye west ft common & the knife – get’em high (a-trak remix)

photo0652

min bror jonas och linus the sweaty werewolf.

lily allen – the fear (the count saves lily from the fear remix)

photo0653

ett av de sämre korten men här låtsas iaf linus vara intresserad av en ljuskatalog. liz kör scenen från the exorcist där flickan snurrar 360 grader på huvudet.

Kommentera

