carin wester a/w 09: the deathblow

januari 27, 2009

vid djävulen! jag som hatar svart men älskar wester, ett tillstånd som inte har några garantier. innebär detta att jag kommer gå klädd i svart nästa höst/vinter? kollektionen ska tydligen vara influerat av rockikoner men känns mest vara influerat av argentinska suicidala hallickar. vid djävulens oskuld! kunde det inte vara lite andra färger än dessa svarta och bruna som kommer vilja få mig att återigen söka ta mitt liv, lättad och hemlig för att inte väcka min familjs oro; utan att efterlämna ett brev för jag har absolut inget att säga denna ljuva tystnad.

kings of leon – knocked up

One Response to “carin wester a/w 09: the deathblow”

  1. Maria Says:

    Du..inte funderat på att skapa en Carin Wester-Blog enbart snart..Du börjar snart likna en galen Stalker som får besöksförbud från Carin Wester…


Kommentera

