she said cupid is stupid

januari 30, 2009

vi på laura palmer håller på med en redesign. varför? ja, det kan man undra. jag försöker få lite inspiration från whyred, se loggan, men hittills liknar det mest ett slagfält. förvänta er lite bättre struktur senare.

update 1: jag jobbar lite med transparens, som ska gälla för denna vita ruta. transparency fungerar fino på min mac men det gör det mesta. hur det ser ut på pc och internet explorer är jag lite osäker på – jag har egentligen ingen större koll på vad jag gör.

update 2: jag snodde den nya underrubriken från whyreds hemsida, hoppas they don’t mind. dessutom ska det typsnittet – copperplate – gälla för alla rubriker samt datum. det fungerar på min dator men kanske inte på alla.

update 3: skiter i transparency, fungerar inte som tänkt. dansar vidare i kvarglömda stringtrosor nu när fröken är i västerås och flörtar ikapp med sarah o’hara.

One Response to “she said cupid is stupid”

  1. Emma Nordin Larsson Says:

    och här i Festerås dansar fröken och sarah o’hara i gul volang string, bara för att jävlas.
    bild kommer.
    njut.


Kommentera

