death to celine dion

februari 2, 2009

jag fick ansvaret att fylla min pappas ipod med 8gb musik och jag har ingen aning vad han lyssnar på. ”celine dions nya är otroligt bra” var det enda jag fick höra. så det blev en blandning av radiopop, smörpop, äckelpop och lite kings of leon, som motvikt. norah jones och sting borde väl funka, likaså one republic men hur är det med funk och chillout? går det hem hos en som snart fyller 60? john mayer har jag inte hört en ton av men gissar att det är acceptabelt. les savy fav är mina dock.

daddymusic1

Kommentera

