the coffee meeting

februari 2, 2009

det här är möjligen confidential men då får jag ta smällen. emma har blivit tillfrågad att medverka i en blaska som två killar från alltid marknadsbyrå ska starta denna vår och jag tog på mig att dokumentera mötet oss emellan på wayne’s coffee i härnösand.

photo0721

kenneth z håller för ögonen – ingen kan då se kenneth z! emma leker glada leken med en okänd man längre bort.

photo0723

jag och lars k från alltid. hans händer sken av någon anledning.

photo0724

kenneth z:s huvud är lika stort som tre fjärdedelar av denna mans kropp. jag vet inte vad han heter, bara att han visade sin iphone för oss och att kenneth z visade den platonisk kärlek.

One Response to “the coffee meeting”

  1. z Says:

    haha…..3-årings reflexerna håller i sig!


Kommentera

