PUT YOUR LOVIN’ HANDS OUT BABY

februari 15, 2009

två dagar av gråt gråt och skrik från min sida resulterade i att jag sökte skydd hos min familj. min mamma och pappa och syssele. bad om råd, om förståelse och om lite vägledning. hade ett av de härligaste samtalen under våra 24.5 år vi varit familj Nordin och Nordin Larsson utan bindestreck.
pratade om föreställningar vi människor har av varandra och om oss själva. hur vi upplever våra beteenden och hur lite vi ibland reflekterar i hur det avspeglas när vi ska försöka ingå nya konstaltioner i livet. 
Nu ska familjen Nordin och Nordin Larsson utan bindestreck äta kycklinggryta med kesoröra. sen ska jag ta Clion till min lilla familj.
Min ärta. Min Diesel och Min helt alldeles annorlunda fantastiska Daniel.
Mycket mer kärleksförklaring än sådär klarar jag inte av, nog muchy för min del.

Kommentera

