roots, part 2

februari 17, 2009

i roots, part 1 var jag lite förtegen om varför jag funderade på namn, var det ett namn till en femme fatale hund, sköldpadda eller leguan eller kanske en homme hund, sköldpadda eller leguan? något namn på ett djur var det aldrig tal om utan ett barn. så vi funderar vidare och kommer närmare ett tokigt namn.

en femme fatale

joyce
signe
filippa
penelope
annie

en hazardous homme

julian
dante
heath
franz

jack
marlon
penn

actors-directors-0903-pp09

3 Responses to “roots, part 2”

  1. Maria Says:

    Min röst lägger jag på Signe och Jack..Gillade inte Jack först men passar på ett freaky sätt just eftersom du, D är så crazy..hehehe

  2. pess Says:

    joyce joyce joyce!

    jag ser fram emot att träffa dig ärtan- vilken lirare du kommer bli. pok


Kommentera

