ALLA SKA BLI KÄNDISAR HELT PLÖTSLIGT

februari 19, 2009

shec2b4s-got-the-look2jag låsas vara redaktör. låtsas. 
sitter och plinkar så fint på min vackra lilla iBook och läser mina anteckningar från intervjuer. men jag skriver bara blaha blaha.
roligare att fundera på när jag ska klippa frillan igen. om jag ska köra på Carrie a ´la gravidlockar eller långt och oranget. jag går igenom visningsbiler från Marc Jacobs A/W 09 och textar Sarah. äter toast med senap och dricker rumstempererad chailatte. och i helgen ska jag göra två personporträtt och ett par photoshoots. bra. stressen börjar hopa sig. bra.

Kommentera

