flyktingpingis

februari 27, 2009

flyktingpingis.se kan den intresserade spela om tid, en sorts kvasirealistisk skildring av livet som flykting antar jag. tyvärr har jag inte grävt djupare i sidan men jag hoppas jag inte länkar till nån sorts nationalistsida. we’ll see, won’t we?

update: tydligen är det folkoperan som, något oväntat måste jag säga, står bakom den finurliga reklamen. och jag som antog att det var ett political statement project från ett desillusionerat ssu eller vpk men icke!

flyktingpingis1

Kommentera

