mot sherwoodskogen!

mars 2, 2009

imorgon åker jag, mina bröder jonas och patrik, min mor liz, emma och hennes syster elina till gävle. på onsdag morgon kl 05.45 flyger vi mot tunisien, nordafrika.

så det kommer nog bli sparsamt med inlägg, för jag kommer fram till den 11 mars ligga i medelhavet med två bananer and a bottle of israel’s finest.

dsc00487

min bror patrik och min mor liz i en gunga på rhodos i oktober 2006.

redwhyred

men jag kommer inte ta med mig denna nyinköpta cardigan från whyred. den får fint vänta på mig.

Kommentera

