LOVE IS MY DRUG

mars 13, 2009

om du var tvungen att ljuga lite grann så skulle jag låta det bli sanning.

Förkyld sitter jag nu i soffan. under ett täckte och filt med 4 kuddar om vardera sida. pop dunkar lite lätt ur högtalaren. kurerar mig inför ett bio besök ikväll. känns som om jag har en fjällvandring framför mig i och med bilresa till sundsvall och sitta upprätt i en salong med människor som skall tvingas lyssna på mitt snörvel. stackare.

tror min sjukdom är ett svar på min kropps totala urladdning under resans sista dagar. emotionell överdos. kaskader av tårar och skrik. varför är inget jag tänker deklarera här men jag kan säga som så att jag är kärare än någonsin i någon som klämmer mig hand hårt och alltid lyser på mig. tror det är de som kallas kärlek.

2 Responses to “LOVE IS MY DRUG”

  1. springlinn Says:

    🙂
    let me see some pictures!

  2. Emma Nordin Larsson Says:

    soon very soon!


Kommentera

