child of the doom

mars 24, 2009

innan jag fick reda på att jag ska bli pappa sade jag ofta ang barn att de var ”children of the doom”. helst gjorde jag det med en sorts vampyraccent, tänk greve dracula, när de lekande kastade stenar på varandra (because that’s what children do). men nu är det tydligen slut med det. beviset ser du nedan, taget den 16 mars i sundsvall.

photo0862

alien-looking child of mine.

2 Responses to “child of the doom”

  1. Maria Says:

    haha, barnet kommer ha en far som säger till denne ”You aaaare the children of the dome”..Poor baby🙂
    Bra, uppfostra dem med rädsla och förundran..Not!
    Vet ni, jag börjar faktiskt se framemot attfå bli faster..Övar nu med, ahhh..Bamse!

  2. Emma Nordin Larsson Says:

    stackars stackars Bamse!
    hahaha


Kommentera

