tackafanförmigsjälv

mars 24, 2009

Efter diverse telefonsamtal som kort sagt sabbat min och Jonas lugna stund på Waynes så är jag nu nästintill fly förbannad. fast bara inombords. 
pengar är inget jag är så väldigt förtjust i.
Men efter två bakslag under en och samma dag så är jag beredd på att ändra livsstrategi en aning.
CESUR på text efter påtryckningar
Sen så har jag ett ekonomiskt ansvar i den förening som driver AmnestyBoden i och med mitt ordförandeskap. När jag för en månad sedan valde, att inom föreningen, förklara att jag efter oktober detta år ej kommer att vara den i princip enda drivande kraften längre på Boden – fick jag idag mitt svar på tal. 
En ekonomisk omfördelning och tyngre arbetsbörda på mig redan från och med IDAG. Detta till trots att jag bad om förståelse för mina tre tjänster som tar upp den mesta av min vakna tid.   

TACK för den. 
Karma är fantastiskt.
så fucking pissed just nu. 

Så nu ändrar  jag strategi. 
Nu gäller det att satsa. På jobb.
Nu ska jag lyckas, fast inte bara på det själavänliga sättet utan även på det ekonomiska.
Söker idag en tjänst till som jag tänker hålla tummarna för. och imorgon tänker jag söka två andra. Samtidigt kommer jag att förtsätta jobbba och njuta och utvecklas och ta varenda chans jag kan få på Yippie.nu
Har dessutom lagt upp en ettårig plan över framtida äventyr och projekt jag planerar att ro i hamn.
lyckan ler. och jag tänker klara mig helt själv. 
tackafanförmigsjälv.

2 Responses to “tackafanförmigsjälv”

  1. Hanna P Says:

    jag och david kan säkert hjälpa dig lite när vi flyttar till härnösand, jag gillar kläder och han gillar att hjälpa människor. fantastisk kombo!

  2. Emma Nordin Larsson Says:

    I am loving it!
    🙂
    snart är det sommar!


Kommentera

