too much poison

mars 26, 2009

om tio minuter åker jag, emma, diesel och lilla ärtan till umeå där min syster bor. men först! ett stopp hos min deprimerande/deprimerade mor. jag har glömt bort hur man lyfter upp en människa, hur man får den att glömma mörkret eller är det möjligen så att, horror horror! jag har slutat bry mig? slutar man någonsin bry sig om sina familjemedlemmar eller ligger empatin och slumrar djupt nere i det undermedvetna?

nu är lilla ärtan i 13:e veckan, oj vad skoj det är, redan nu lindrar hon/han smärta, heartbreak, blotta tanken på att the little one kissar i fostervattnet får mig att skratta.

mot umeå!

p1010121

på hotellterassen i sousse, tunisien, början av mars.

One Response to “too much poison”


Kommentera

