the violent strikes of 1865

mars 28, 2009

in i helvete vad tokig man kan bli på hormonsvängningar!! 

fast det var ju inte det jag skulle skriva om.

nedan lite bilder från helgens resa till min syster maria i umeå. trevligt fika på café schmäck och fönstershopping på kii, fredag kväll god mat på indiska taj mahal.

photo0877

emma och jag inne på kii, fredag 14.23.

photo0879

jag, maria, bamse och diesel på umeälven.

photo0880

photo0883

jag, bamse och diesel undrar hur tjock isen är, lördag 9.18. 

photo08851

lördagsfika på trevliga café schmäck, lördag 11.51.

photo0886

kisspaus vid skuleberget, lördag 16.22.

Kommentera

