IN THE ROOMS

mars 30, 2009

jag ligger i min schläfong. den är fyndad second hand här i härnta för en hunka. bild får ni tyvärr inte för jag orkar inte leta reda på kameran, eller rättare sagt så orkar jag inte ta mig upp ur soffan. <– och där har vi också mitt problem för dagen. 
jag ligger trött och matt i schläfongen (schläfången?!) med filt som täcker allt utom händer och huvve, med tjocksockar och mysbyxor med lufthål mellan bena. inte så mysigt, mest bara för varmt egentligen. hur som helst så kommer mitt verkliga problem här; jag börjar bli en mullig pregnant tjej. min mage ser ut som en mjölkmage, komstant uppsvullen och bubblig. önskar mig mest en riktig tjockis mage som syns, vill kunna flasha lite med den. men det kommr väl… får så länge nöja mig med att se ut som om jag fått en allergisk chock. 
dsc01918

4 Responses to “IN THE ROOMS”

  1. Hanna P Says:

    fantastiska skor dock!

    Jag ser verkligen fram emot att se lite mysmage, lova att bära en sån där tee där det står bäbis på magen också!


  2. hehe en sån tisha vore riktigt fett. eller jag menar inte det, fet alltså, utan bulle. äh, jag ger upp.

  3. Emma Says:

    jag planerar att bära tighta tröjor heeela tiden jag har den där lilla magen.

    Miss fatty will be showing off her skin. you can be sure.

  4. emma Says:

    ja just, skorna köpte jag för superpris under någon superrea på någon fotriktig butik i stil med ecco.
    alldeles för små och alldeles för underbara.


Kommentera

