isse

mars 31, 2009

följetongen om vinterjackan fortsätter. idag hämtade jag ut min vår-, höst-, vinterrock från carin wester, köpt från ashtray.se. kanske är den mer av en vårrock.

den är mycket, mycket fin och jag är lite extra glad idag. men den är kanske lite för fin för härnösand, om jag får vara ärlig.

emma har tagit bilderna.

isse2

isse1

5 Responses to “isse”

  1. Hanna P Says:

    höhö, ”för fin för härnösand”, höhö. Vänta ni bara!

  2. Emma Nordin Larsson Says:

    vad äre vi ska vänta på?😉

  3. Hanna P Says:

    jag ska inte leva i träningskläder för första gången på tre år, jag tänker go crazy i härnösand😉 are you oon?!

  4. Emma Nordin Larsson Says:

    I am ON!
    och lilla ärtan också!

  5. Maria Says:

    Najs brotha! Ser ut att passa dig perfekt, och ser redan bilden av dig med rocken, en baby björn på magen och en portfölj vandrandes bland biblioteket i härnösand! Lillen🙂


Kommentera

