NÄR EN TORSDAG KÄNNS HELT ONÖDIG

april 2, 2009

bild från min bod. vacker bod. dsc02064jag är så satans helvetes less. 
sitter på fik nummer två idag. klockan är strax efter tre och inget går riktigt min väg. orden snubblar på min tunga och landar lååångt ifrån min dator, och ännu längre ifrån de texter jag har att färdigställa.
efter den senaste tidens mer eller mindre kaotiska tillvaro för min Mr Big så är det svårt att inte påverkas. och med min ärta i magen är jag superkänslig och väldigt grinig. väldigt. lägg till personliga problem för min personal på Boden jag tvingas ta itu med, ett badrum under renovering och därmed också utan toa. 
say what? 
nu ska jag printa ner några mindre väl valda rader och sen tacka för mig. 
tack.

2 Responses to “NÄR EN TORSDAG KÄNNS HELT ONÖDIG”

  1. Hanna P Says:

    ska du sluta, är det vad du säger?

  2. Daniel Myrén Says:

    nä, ska inte sluta. om jag ens ville sluta är det omöjligt för mig att avsäga mig ansvaret.
    jag måste nog ha uttryckt mig klumpigt!
    /emma


Kommentera

