va gött

april 5, 2009

varför ser man aldrig detta i härnösand? eller har jag missat någon? vi ser iofs h&m-pojken då och då men han ser så arg ut och verkar försöka lite för mycket (kan man det?) – dessutom är hans mamma den värsta h&m-butikschefen i världen, why is why i disqualify him.

dario-1

6 Responses to “va gött”

  1. Hanna P Says:

    jag kan tvärt om bli förvånad när jag är i härnösand för alla creddiga unga, du kanske syftade endast på killar? Där kan jag hålla med om att det är lite tråkigare.

  2. Daniel Myrén Says:

    jag syftar på killarna. nu ska man ju inte generalisera men det känns som att killarna i härnta inte har något större intresse för fasjon. undantag finns så klart men det räcker med att kolla de plagg h&m tar in för att se ”fegheten”.
    när jag frågade ägaren till tetre varför han är ”feg” i de plagg han tar in svarade han att de inte vågar eftersom efterfrågan inte finns.

    situationen är lite annorlunda för tjejerna, det kan jag hålla med om.

  3. Hanna P Says:

    synd att min david inte heller riktigt bryr sig, han är mer den wct-och t-shirt-killen, annars hade ni kunnat slå er ihop.

  4. S Says:

    Knappt man ser detdär här heller, i Västerås (hemma blind !?).. men det brukar bli bättre nu när värme kommer & terasserna öppnar! =D Motivationen, fantasin, intresset & kreativiteten ökar. Kul!

  5. Daniel Myrén Says:

    har vi något dylikt i härnösand…? usch, börjar bli dags att röra på sig snart.

  6. Maria Says:

    Så j-a fult!


Kommentera

