CHANGE IN THE BOX

april 9, 2009

 

jag har just bråkat. bråkat så pass att jag började gråta. vilket inte var alltför oväntat med tanke på att jag jobbat 23 timmar på två dagar. sitter under min filt och känner hur mascaran torkar på min kind och funderar. funderar på elakheter. 

en av dom elakaste sakerna jag sagt var till min pappa. den andra till min mamma. och den tredje till min syster. tror jag formats nästan läskigt mycket av dessa tre skilda händelser. är väldigt mån om att aldrig vara medvetet elak när jag bråkar. har svårt för människor som går till personangrepp (typ slänga ur sig “idiot” “helt jävla blåset” etc) men ibland vill jag fan inte stå emot. vill få skrika ur mig samma skit. vore förbannat skönt. enkelt. bra. 
och nej, detta inlägg hjälper mig inte på det sätt jag hoppats. så jag skiter i allt och ger er en bild som inte har ett smack med saken att göra.

hejdå

dsc004831

Kommentera

