HAPPY ÄR EN VÄN TILL MIG

april 12, 2009

du får lova att hålla tyst om de här, men jag trivs så himla bra i härnösand nu för tiden. vet inte om det är luften som är lättare att andas, eller solen som behagar att komma fram som gör mig så varm inombords. eller att jag den senaste tiden insett vilket toppen toppen liv jag har. så mycket bättre än jag många gånger trott mig få.
jag har tre finfina jobb – ett nytt projekt jag blir alldeles pirrig utav – goa vänner i alla möjliga åldrar (hur coolt är det inte att ha tre fika vänner i ålern 55+?) jag är tjenis med dom flesta som jag vill vara tjenis med och jag har bilavstånd till många av mina bästa människor (sarah inräknat).
jag har en hund som jag låter bajsat 5 gånger om dagen och en eltandborste som förkortar mina morgonbestyr med 4 minuter. jag har en garderob som är oändlig och låter mig själv fynda nytt second hand ofta ofta ofta.
jag åker på charter ett par gånger per år och jag fikar på cafe 8 gånger i veckan.
jag har 28 minuter hem till mammi och far och 29 hem till hon som känt mig längst.
en röd bil med hundhår i bagaget och 35 blommor i krukor i mina 5 fönster.
en ärta i min mage och tio stenhårda och alldeles för långa naglar.

lycka.
dsc00151dsc00144daniel och diesel i min lilla 23 kvadrater i västerås.
dsc00031dsc00121daddy-o
dsc00122

3 Responses to “HAPPY ÄR EN VÄN TILL MIG”

  1. T. Says:

    jag diggar att ärtan blev ett namn som fick stanna😉

  2. Emma Nordin Larsson Says:

    it’s all thanks to you aunite T!

  3. S Says:

    I love to here ! Fantastiska minnen . . Insikt är guld . Du är underbar !

    Vad är det för eltandborste Du har ?

    Kärlek / S


Kommentera

