SLOWLY GETTING CLOTHER

april 13, 2009

jag får krupp!

klickar in mig på i princip de flesta online stores jag kan komma på. vill hitta något. något fint att fira våren i. behöver slänga ut min i konsumtionshetsen känner jag. brukar ju vara shoppingtjejen nummer ett. nu är jag nummer noll. inga kläder i min garderob passar mig längre, det kan märkas av att jag idag valde att gå på fik i metallictights och stor stickad klänning från filippa k. fina var för sig – ohyggligt fula tillsammans. men inget av plaggen gick i hop med något annat. fan. den här magen är ju ett hussel – underbar och alldeles ivägen. och rumpan också. är sekunder från att klicka hem mig en whyreddress eller dagmar dyrgrip. eller så skiter jag i allt och fortsätter nöta hål i mina metallictights april ut.
dagmarwhygreynä. klickar nog hem nått.

2 Responses to “SLOWLY GETTING CLOTHER”

  1. Cicci Says:

    Du får köpa ett helt lager av basklänningar och tröjor från typ hm och ellos från mammaavdelningen.🙂 Så kan du matcha dina (grymt snygga!) metallictights med dom!

  2. Emma Nordin Larsson Says:

    du e snäll du!🙂


Kommentera

