WE NEVER WILL PART ME AND I

april 14, 2009

nu ska jag snart ta tidig lunch och krypa in till Waynes (granne med kontoret hos Alltid där jag jobbar), beställa mig en kall dryck av något osockrat slag och sedan skicka iväg en hel massa bilder för framkallning. här ska det klirras grejor. när mn arbetsdag sedan är slut drar jag mot Tullporten och griper tag i en hel massa räkningar som inte stämmer eller ska betalas. mår så gott av att fixa sådana grejor.
dsc00190bild från min gamla goda tid: Västerås i min lilla etta och med ett naturligt blond hår. numer är jag naturligt mörk blond enligt frisören. brunett enligt mig. om ni undrar över stöket runt omkring mig så kan jag förklara mig, hade en galet manisk period med lite väl mycket jobb och träning vilket resulterade att jag började sortera och riva i allt som fanns i min lägenhet natten innan min födelsedag. och där satt jag allså en morgonen efter.

Kommentera

