KLÄD MIG

april 17, 2009

jag kommer ihåg den gamla tiden. under den gamla tidens påsktider så hade jag lov. påsklov. då åkte familjen nordin och nordin larsson till storstan och storshoppa vårkläder.
nu när jag är vuxen och gammtiden är över så sitter jag vid datorn och klickar hem klänningar via Acne och Whyreds hemsida istället. bra de.

hittade en vit tunika från Filippa K i min garderob idag. oanvänd. köpt för över ett år sedan. den som spar hon har.

One Response to “KLÄD MIG”

  1. Cicci Says:

    På tal om Filippa K har jag sett en vit tunnt stickad tunika därifrån på B&B som jag skulle kunna döda ngn för. Damn så fattig jag är!


Kommentera

