FORTSÄTTNING AV MITT IDOGA SÖKANDE

april 21, 2009

jag har hittat en klänning jag verkligen har råd med. och som jag måste sy om. om jag måste sy om så blir den mer min än om den bara är köpt.
bilden är asatråkig. men klännigen är singoalla-tops inspirerad och ska kortas av så mycket att min pussy nästan syns. eller kanske inte så mycket. men kort och bred är min grej nu. ett tag. typ 5 månader till.

visualisera kortkort i längden och bruna fina axlar ett ton halsband och högsta klackarna i stan och en ärta där i mitten. fintsurrusåatt.

svart

min farmor berättade för mången år sedan om sin graviditet (resultatet; min far). hon var en lycklig kvinna och plutten i magen syntes inte förrän efter månad 7. EFTER?!
hur som helst så har hon aldrig sprungit omkring i så höga klackar i sitt liv som hon gjorde under dom 9 månaderna. hon var en vacker dam hon min farmor. tror jag ska göra något slags bildrepotage om min farmor och mormor. dom levde på många sätt så väldigt olika liv. och ändå lyckades deras vägar tillslut skapa mig. häftigt hur livet funkar.

2 Responses to “FORTSÄTTNING AV MITT IDOGA SÖKANDE”

  1. Cicci Says:

    Det kommer bli superdupersnyggt.🙂 Nått jag själv skulle vilja ha. Utan ärta till och med!

  2. Emma Nordin Larsson Says:

    could be good could be good!


Kommentera

